23 października 2012

makaron z brokułami

Chyba dawno nie było u mnie makaronu, bo tak mi jakoś nim zapachniało;p
Dziś mam ochotę na coś w miarę lekkiego, rzecz jasna szybkiego, dlatego proponuję makaron typu spaghetti z brokułami z odrobiną złocistej bułki tartej.
Danie proste i jak wspomniałam szybkie, kilkanaście minut i możemy się nim zajadać;)


Przygotowanie: 15 minut
Koszt: około 10 zł

Składniki:
makaron spaghetti
brokuły
sól, pieprz
kurkuma
łyżka oliwy z bazylią
bułka tarta
łyżka masła


Makaron gotuję na al dente w lekko osolonej wodzie z dodatkiem oliwy oraz kurkumy.
Odcedzam, odstawiam na bok.

Brokuły dzielę na różyczki, myję dokładnie, gotuję w lekko osolonej wodzie około 4-5 minut.
Odcedzam je, kroję na plasterki.

Na rozgrzaną patelnię wrzucam masło, kiedy się rozpuści, dodaję bułkę tartą, podsmażam ją na złoty kolor.

Makaron mieszam z bułką tartą, tak by dokładnie oblepiła nitki. Dodaję pokrojone brokuły, mieszam ponownie.
Doprawiam solą i pieprzem.













12 komentarzy:

  1. A co to ja widzę? Powrót smaku i apetytu? Młodzież zaczyna się domagać?? :) Oj dobrze, dobrze, jedzcie zdrowo, brokułowo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieję, bo trochę mnie to męczy;p

      Usuń
    2. Eeee tam :) Natura wie co robi, trzeba jej zaufać. Jeszcze będzie dość apetytu...mnie już dopada :)

      Usuń
  2. Oj super wygląda, aż się głodna zrobiłam :)) Pychota

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wygląda super, aż się głodna zrobiłam :))Pychota

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm, aż ślinka pociekła...brokuły to jest to co tygryski lubią najbardziej ..:P:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)