07 lipca 2013

moje rozwiązanie konkursu ;)

Ahoy wszystkim!

Jakiś czas temu zaproponowałam Wam konkurs i dziś mam przyjemność ogłosić wyniki ;)

Za udział w nim bardzo Wam dziękuję. 
Postanowiłam nagrodzić dwie najlepsze propozycje, które okazały się trafić w moje kubki smakowe;p



Miejsce pierwsze dla W kuchni Uli , która moim słodkościom dodała pazura;)









Wyróżniłam zaś Martę  za ziemniaczki z fasolką ;))






Obu Paniom serdecznie gratuluję...poproszę Was o maila z namiarem na siebie w celu wysłania
Wam nagród ;)


Buziale

5 komentarzy:

  1. ale się cieszę ;), dziękuję Ola. pochwaliłam się od razu w domu wygraną i od razu padło zamówienie na skosztowanie tego mojego dania - wcześniej przygotowałam to będąc sama w domu. wysłałam do Ciebie e - maila. pozdrawiam ciepło z Konstancinka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę Cię bardzo;) danie wybrał mój ślubny twierdząc, że mam mu to zrobić i już, że musi być mega ;p

      pozdrawiamy serdecznie ;)

      Usuń
  2. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję hihi :D no i mam miły początek tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zapewniłam Ci dobry nastrój z rana...;D

      Usuń
  3. Oleńka nagrodę otrzymałam, dziękuję. Pochwalę się na pewno moją wygraną na blogu. Pozdrawiam serdecznie! :))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)