04 kwietnia 2013

kasza manna z cynamonem, bananem i szczyptą kakao

Smaki z rana są, niezaprzeczalnie.
Co by tu zamiast chleba, serów, i innych takich? A grysik. Taki jak mamusia robiła, nieco zmodyfikowany, pyszny, cała micha najlepiej!
No to zrobiłam, zjadłam i już mi lepiej.

A Wy jak rozpoczęliście dzień ??


Przygotowanie: 10 minut
Koszt: zerowy, wszystko miałam

Składniki:
około 2 szklanki mleka 1,5 %
5 łyżek kaszy manny błyskawicznej
2 małe banany
szczypta kakao
szczypta cynamonu

Do rondelka wlewam mleko, podgrzewam, kiedy będzie dość gorące dodaję kaszę mannę, cały czas mieszam. Doprowadzam do wrzenia. Dodaję na koniec cynamon, raz jeszcze mieszam.
Całkowity czas gotowania to jakieś 4 minuty.

Do miseczki wlewam kaszę, dodaję pokrojonego w plasterki banana, posypuję kakao.








14 komentarzy:

  1. Pysne Śniadanko :)) Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanko tak bardzo kojarzące się z moją mamą... chociaż ona zwykle serwowała nam taką kaszkę jako deser poobiedni :).

    Pozdrawiam serdecznie

    Ps. I ja jestem wielbicielką kotów i amatorką fitnessu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kaszę manną i wszelkie mleczne zupki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie śniadanie:) Jedne z szybszych, a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie rano...jabłko i kawa. Zaspałam ;)
    Grysik uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź, ja też ostatnimi czasy miewam tendencje do zasypiania, jakiś koszmar;p

      Usuń
  6. lubię bardzo z sosem malinowym taką kaszkę mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepysznie podana manna - uwielbiam takie miseczkowe dania ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne sniadanko dla mojej corci,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oo tak! w tą pogodę idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio coraz więcej jemy różnych rodzajów kaszy - w końcu jest zdrowa. Zatem każdy przepis się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawniej nie lubiłam kaszki, ale ostatnio się do niej przekonałam i robię sobie takie śniadania z owocami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zajadam, pycha, dzięki za pomysł !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)