12 listopada 2012

szybkie info o pizzaportal.pl i mojej smacznej pizzy

No i znowu przydał mi się portal od szybkiego jedzenia, ponieważ wczoraj miałam gości, a że z tym staniem przy garach ostatnimi czasy bywa różnie, postanowiłam wykorzystać możliwość zamówienia jedzenia na wynos. Padło na pizzę, choć wariantów jest o niebo więcej, no ale, że ją uwielbiamy wszyscy, nie było kłótni co kto...;p Wybraliśmy tym samym platformę pizzaportal.pl
Muszę  przyznać, że kiedyś, nim zaczęłam korzystać z takich platform, nie wierzyłam, że to działa, bałam się, że zapłacę i na tym się skończy, a tu miła niespodzianka...nie dość, że samo korzystanie z platformy jest banalne, bo wystarczy się zalogować  - bez zbędnych danych, wystarczą te podstawowe, więc nie tracimy czasu, nie musimy czekać na jakieś potwierdzenia, loguję się i zamawiam.
Samo poruszanie się po platformie również nie sprawia kłopotu, wszystko jest ograniczone do minimum, nie sposób się pomylić, opcji wybierania jest dosyć sporo, zatem każdy znajdzie coś dla siebie.
Po przejściu tych kilku kroków samego zamawiania, na maila otrzymujecie potwierdzenie złożenia zamówienia oraz podany czas realizacji - z fajnym bajerem odliczania czasu.
Noo...to zamówiłam pizzę, najlepszą jaka była i co się okazało, że nie dość, że błyskawicznie otrzymałam potwierdzenie zamówienia, to jeszcze otrzymałam ją na długo przed czasem, za co duży plus, bo nie musieliśmy przebierać nogami z głodu;p
Dostawa szybka i miła;)

Na pewno polecam tego rodzaju usługę, fajnie jest od czasu do czasu zjeść coś innego, najlepsze, że zamawiamy online, widzimy co możemy wybrać, w jakich cenach, porównać dostępne opcje,  wszystko jak na dłoni;)


To miłego zamawiania życzę;)



2 komentarze:

  1. mmm, też nie korzystałam nigdy, powiem więcej...nie wiedziałam że takowe są, bo jak już coś to do konkretnej pizzerii się dzwoniło i tyle. A nie dalej jak ze dwa dni wcześniej myślałam o pizzy :) Nie jadłam chyba z rok...

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie gorąco polecam, testuję taką usługę już któryś raz i jestem zadowolona, najważniejsze, że szybko, masz porównanie i ...smacznie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)