29 kwietnia 2012

kosmetyczny miszmash

Nareszcie słońce! Kolorowo znaczy się, lekko i soczyście będzie...nie tylko na talerzu, ale i na paznokciach;)
Nie żebym zimą chodziła tylko na czarno, ale wiecie...latem te kolory jakoś tak inaczej wyglądają;)
Będąc w drogerii nabyłam trochę drobiazgów, zatem pokazuję co i jak...


LAKIER DO PAZNOKCI GOLDEN ROSE PARIS 
Pewnie się powtórzę, ale uwielbiam te lakiery za ich paletę kolorów, do tego jak na 5.99 zł za 11 ml są naprawdę OK! Są trwałe, nie tracą blasku i nie wymagają użycia utwardzacza. Lakier jest mocno kryjący, nie wymaga 3 warstw...ja zawsze nakładam dwie...szybko schną;)








PERFECTA ZMIĘKCZAJĄCA MASKA-SERUM DO STÓP  
Często do nich powracam, głównie przez zapach...pachnie jak guma balonowa z dzieciństwa;p
Peeling jest dosyć drobny, ale nie jest mi potrzebny gruboziarnisty, moje stopy są w dobrej kondycji, więc nie potrzebuję mega tarki.
Efekt widoczny jest od razu, stopy są odświeżone, nawilżone, miękkie.
Maska zaś dobrze się wchłania, lekko natłuszcza stopy, które po aplikacji są jedwabiste w dotyku!!
Może i produktu nie ma za dużo, ale nie zawsze trzeba kupować hektolitry maziaj, żeby się opłacało. Zapłaciłam za dwie saszetki 2,50 zł, czyli 2x5ml +20 % gratis;)




No i wyczaiłam nową linię lakierów do paznokci z WIBO Wonder Nails Collection Amazing Amazone. Fajna kolorystyka, choć nie ma ich za wiele, ale w sumie po co...
Bardzo soczyste, to moje must have na ten sezon. Kolory idealnie będą się komponować ze stylem marine! Ja już próbuję!;D
Za lakier zapłaciłam 5,99zł za 7 ml. Nabyłam zieleń, bo niebieskie, czerwienie, pomarańcze... już mam, w różnych odcieniach, a zielony only one;p
Ładnie się nakłada, nie robią się maziaje, nie przebija płytka, schnie "tradycyjnie", czyli łapki w górę i leżymy;p






Crystal Strenght Lovely  Również moje ulubione lakiery, bo są trwałe, kolorowe, szybko schną i nie są drogie, bo za 12 ml zapłaciłam 5,19zł - NR 403.
W ogóle, jest to to samo, co WIBO, ten sam producent, znaczy się...
W tym przypadku gama kolorystyczna też jest bogata, co akurat lubię, bo można oscylować w jednym kolorze przez kilka odcieni;D No i co, lakier nie odpryskuje, ma wysoki połysk, jest trwały!
Można się pomylić, bo jest to marka przeznaczona dla nastolatek, tzn to stoisko w drogerii jest "takie", ceny również, i o ile bym nie kupiła innych produktów tej marki, to lakiery uwielbiam!!!!





O, i to serum gorąco polecam wszystkim zmęczonym cerom.
Ciekawa sprawa, bo zawiera drobinki, które odbijają światło, dzięki czemu skóra wygląda na świeższą, zdrowszą i pełną blasku.
Produkt polecany dla osób po 30 roku życia do cery szarej, matowej i zmęczonej.
Skoncentrowana witamina C zapewnia intensywną odnowę skóry,  likwiduje oznaki zmęczenia.
Bio - Fosfor dostarcza potężną dawkę energii i dotlenia skórę.
Baobab LIFT - cokolwiek to jest -  gwarantuje natychmiastowy lifting i wygładzenie zmarszczek - prawda!;)
Olej karotkowy ożywia cerę i zapewnia jej zdrowy, słoneczny koloryt.
Serum jest dosyć sporo w saszetce, polecam użyć go na dwa razy, najlepiej część maski dać do jakiegoś małego słoiczka ( w sephorze są takie malutkie za kilka złotych). Za maskę zapłaciłam 2 zł w drogerii Jaśminowa.


3 komentarze:

  1. Też nabyłam kilka dni temu maseczki itp, ach, cudnie być kobietą coooonieeeeee???

    OdpowiedzUsuń
  2. boskooo!! tony maziaj, pachnideł i ciągle mało;p i ta mina Twojego faceta, kiedy stoisz przy kolejnej półce i myślisz, przebierasz...i to ciągle nie to...bezcenne!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zielen piekna!kocham kolory!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)