22 września 2014

poglądowo, zdjęciowo, takie tam...

Hey;)

Tradycyjnie chyba już...kilka zdjęć zza kuchni głównie Wam podsyłam;)
Tyle tego jest, że podczas przygotowywania posta sama się pogubiłam, które dawałam, czy dawałam, etc...Trudno, najwyżej będzie dubel:D
Jako, że właśnie zajadam pyszne oliwki, nie będę przynudzać....aaa, niektóre zdjęcia mają wyraźny filtr, przeszły przez Insta, tak, że ten...
...enjoy! ;)






Resztkowa zapiekanka. ziemniaki otulone sezamem, odrobina mozzarelli, pomidorki koktajlowe, szpinakovelove:)


Koleżanka sobie zażyczyła...;p Matka poleciała i zrobiła.
Placki z mąki orkiszowej z serkiem waniliowym, miodem i cynamonem;)



Giry girowe ;p

Kupiłam. czeka na pomyślunek, co by tam w niej...na razie warzywniak powstał, nawet mi się podoba ;)





Wyszłam na moment z pokoju. Telefon sobie został.
Koleżanka odblokowała, wiedziała gdzie, jak, gdzie przesunąć....jej pierwsze selfie odnotowane;)


Grzybowa po mojemu - trochę pieczonych ziemniaków, sera rodem z Hiszpanii, fajnie, inaczej!

<3 ....dziecko znalazło jakieś porzucone zabawki w piachu i natychmiast ogarnęło temat ;D


te rzadkie chwile, kiedy stawiam jeszcze gorący kubek kawy...a popijam ją przez 4 h:D

Beka była, nie powiem! Lalka okrutnej urody, ale taką sobie dziecię wybrało...wołając za nią donośnym głosem "yyyy"
Matka kupiła, a co, niech moo!
Wysłałam Mojemu  zdjęcie, że mamy kolejne dziecko....;p





Proszęęę!! Rogaliki od ciotki  Agnieszki...co to nocą piekła żeby Bubu moja mogła się nimi delektować:p
...pozdrowienia dla Mamy Agi <3

Matka kupiła dziecku kredki Bambino, to je odpowiednio wykorzystała...czego ja się spodziewałam?!
Ściany oczywiście też się załapały...bosheee, jak dobre, że człowiek trochę lepsze te farby kupił;p

Noo!
 Udało nam się pojechać  z teściem i ciocią Magdą na grzyby...sporo zebraliśmy, będzie czym się delektować już niebawem.
Kocham grzyby pod każdą postacią!!
Nieee, no żart! Nie mogłam się im jednak oprzeć, to choć zdjęcie strzeliłam;D










przepiękne opieńki <3



Moja córa wykombinowała, że jak wsunie łopatkę od jej  osobistej patelni między drzwi a futrynę, to uda jej się wyjść z pokoju....
.....

a bo ciastka czekoladowe robiłam;D
pyszne ciacho od Teściowej...pod specjalną okazję, kumpela wpadła do nas z UK..;)






no i załapałam się na gifty z Grecji...trochę ich było, uwielbiam takie podarunki, takie właśnie!!
to co lubię, coś dobrego, lokalnego!;)




obowiązkowo z rana...plus Balbinka, Kotek co pił mleczko i o Panu doktorze...ech!;p

no!! a na koniec CZA posprzątać...dziecko garnie się do roboty bardziej niż matka:D
widok i chęci bezcenne:)

Miłegoooo:*

14 komentarzy:

  1. Na tych zdjęciach grzybowych, Ola rewelacyjne paznokcie masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, a dziękuję, staram się nie wychodzić z domu BEZ czegokolwiek na nich:D:D a tak serio, to zgolone do minimum, bo się rozdwajają, więc na szybko lakier co by wstydu w lesie nie robić:D

      Usuń
  2. Zjadłabym wszystko co widzę, przełykam do teraz...
    A mała niezły ucieczkowy kombinator, aleee SE wymyśliła!
    p.s. Nawet na grzybach masz perfect pazuryyyy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. A te placuszki z serkiem waniliowym?? Masz je na blogu? CO to? Jak to?

      Usuń
    2. nie mam, bo często robię coś od tak, na już, na szybko...bez kombinowania, więc mieszam i coś tam wychodzi;)) do zwykłego ciasta naleśnikowego dałam opakowanie serka, trochę mniej mleka...;)

      Usuń
  3. Smakowitości same normalnie, pazury super,pomocnika małego też masz rewelacyjnego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz czas nawet na grzyby ,podziwiam.Swoją drogą czemu te trujące takie urodziwe ,aż się chce po nie sięgnąć .Girki córki urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam, złapałam bakcyla kiedyś tam i poszło. Na przyszły rok zamierzam obkupić się w gadżety grzybiarskie - swoje - kosz jakiś fajny <3

      Usuń
  5. haha, laleczka wymiata <3 :D ma mała gust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięuję, tak czasem chyba trzeba, nieco przewietrzyć :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)