21 maja 2012

sałatka z ananasem i selerem

Rany, jak ciepło!;)
Do pełni szczęścia brakuje tylko drinka, palemki, gołych stóp i plaży...ale to już niebawem;D
Póki co miasto...ale i tu można troszkę ugrać...małe zakupy z rana, pyszna kawa...i na tym koniec, bo zaraz po tym dom, sprzątanie, pranie...ale i pyszne gotowanie;p
Dziś postanowiłam nie stać przy garach, z resztą nawet nie miałam smaka na nic ciepłego, raczej na sałatkę, coś lekkiego, do białego winka;p



Przygotowanie: 15 minut
Koszt: 20 zł


Składniki:
puszka ananasa
4 jajka
20 dkg filetu z indyka - może być szynka parmeńska lub BEZ;)
sól, pieprz
2 łyżki majonezu Kielecki
seler konserwowy - 3-4 łyżki
natka pietruszki
mała dymka
kukurydza


Jajka gotuję na twardo, zalewam zimną wodą, obieram, odstawiam na bok - później kroję na drobno.
Do miski wsypuję odsączoną kukurydzę, dorzucam odsączony seler i kilka plastrów ananasa - pokrojonego na kostkę.
Przyprawiam wedle smaku, dokładam posiekany filet z indyka, natkę pietruszki, dymkę i majonez.
Mieszam wszystko dokładnie.
Odkładam do lodówki na jakieś 30 minut, podaję na talerz;)


Smacznego;)







4 komentarze:

  1. mniami, ja jadłam wczoraj rybę z ananasem i ziemniakami ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. o, nie próbowałam, widzisz...jak dobrze, że jesteśmy;))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą sałatkę :) Ja robię skróconą wersję jak na szybko potrzebuję bo mam gości. Szynka, ananas, seler ze słoika, kukurydza i majonez, przyprawy do smaku. Voila, pyszna sałatka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, bo właśnie zajadamy ją z dziewczynami w pracy;p
      a tak serio, fakt, lekko, smaczna...na każdą okazję;))

      pozdrawiam serdecznie;))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)