31 maja 2014

truskawka z bananem i otręby z żurawiną

Ci, co widzą mnie na fb czy instagramie widzieli już wczoraj mój ni to deser ni to koktajl...truskawki, banany, trochę otrębów żytnich z żurawiną i nabiał...
Tak sobie pomieszałam, wymieszałam i wyszło coś dobrego. Sporo truskawek czeka jeszcze w lodówce, miało być ciasto, ale....ale Oleńka nie kupiła masła, ani margaryny, tak, że ....bez komentarza ;D
Zjem je, zjem i się nie podzielę ;D



Przygotowanie: 15 minut
Koszt: 10 zł (truskawki i ricotta)

Składniki: 
10 truskawek
2 średnie banany
2 pełne łyżki ricotty
kilka łyżek otrębów granulowanych z żurawiną Sante
mały jogurt grecki
pieprz czarny
2 łyżeczki cukru brązowego
6 herbatników Jutrzenka 


Przygotowuję sobie dwie wysokie szklanki.
Do obu wkładam na dno po 3 rozkruszone herbatniki.

Banany podlane jogurtem i cukrem miksuję na gładką masę, zalewam nią herbatniki.
Masę bananową posypuję kilkoma łyżkami otrębów.

Truskawki łączę z ricottą, dodaję pieprz - sporo, ale bez przesady - miksuję, polewam masą otręby.

Jak tak się zanurzyłam łyżką przez wszystkie warstwy, wyszło coś dobregoooo;D
Tu odrobina kwaśnej żurawiny, tu herbatnik, słodycz bananów, ricotta wyczuwalna gdzieś tam w tle, bajka!










Pozdrawiam serdecznie Asię J. 

;))

22 komentarze:

  1. Wspaniale i zachęcająco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny sposób podania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, u Ciebie też byłam...widzę niezłe ciacho, które zamierzam właśnie zrobić ;D

      Usuń
  3. To jest właśnie idealna pora na tego typu rzeczy, banany i truskawki z deserze rewelacja. Przynajmniej ja lubię. Połączenie banana i gruszki też jest fajne :) A ja waśnie studzę ciachoooo. Zobaczymy co to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, kiedyś musisz mnie zaprosić na takieee;p

      Usuń
  4. podziel się proszę! oddam wszystko za polskie truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super, fajny pomysł na wykorzystanie truskawek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, w sezonie zajadam je do oporu, aż pęknę;p

      Usuń
  6. Ale to fantastycznie wygląda. Daaaj jeden.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda suuuuper i bardzo mnie ciekawi takie intensywne połączenie i te truskawki z pieprzem! aaa i jeszcze pytanie, jak Cię znaleźć na fb??? :D szukam szukam i nic ;p dobrze ze instagram mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, gdzie mi tam do Ciebie!!!;-) a fb, ja tam pozakrywana jestem, fan page'a ni ma, jestem ino Yo:-P

      Usuń
    2. Marta, nieprawda!!! Ola po prostu skromna dziewczyna jest. Proszę, grupę własną ma,a jak!
      https://www.facebook.com/groups/279818772112955/

      Usuń
    3. heheheheh, dzięki, Agentko Krochmal;))))))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)