30 czerwca 2014

pancakes z jagodami

Taaak, to była moja niedzielna propozycja obiadowa.
Uwielbiamy placki, naleśniki, w tym pancakes...za puszystość, różnorodność...Te akurat pożyczyłam od Marty, jeszcze się tak złożyło, że miałam jagody....czemu ich nie połączyć?
Wszyscy się nimi zajadaliśmy, naprawdę pyszne....próbując ciasta już wiedziałam, że się uda, więc na pewno wrócę do przepisu, zwłaszcza, że i młoda się w nich rozsmakowała;)

Dziękuję Marta za inspirację;)



Przygotowanie: do 30 minut
Koszt: 10 zł - jagody

Składniki:
2 szklanki mąki pszennej
2 jaja
75 g masła
1,5 szklanki mleka
3 czubate łyżki cukru
3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli


Mąkę przesiewam, dodaję proszek, cukier i sól, mieszam.
W drugiej misce rozkłócam jaja, dodaje rozpuszczone, letnie masło oraz mleko, mieszam, łączę z suchymi składnikami. Dokładnie mieszam. Dodaję garść jagód - oczywiście umytych, może nawet trochę więcej. Jak uważacie.

Smażę na rumiano z obu stron - najlepiej na teflonowej patelni.

Pozostałe jagody połączyłam z serkiem wiejskim i odrobiną cukru. 

















12 komentarzy:

  1. o jaaaa ! jakie pyszne! poproszę porcję dla łasucha :>

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wirtualna piątka! :D Kooooocham naleśniki, pancakes, kluseczki, kluski, etc.. <3 maaaa miłość...
    W najbliższym czasie pewnie zajumam ci przepis, mniaam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm! palce lizać! pychota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się po prostu bajecznie, obśliniłam się bezwstydnie, ruszam jutro na bazarek po jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię..........i tak miałam w planach to czemu by nie TE. Część BEZ niczego bo wiadomo....cza se radzić z niektórymi. Ile Ci ich wyszło z podanych składników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11bo robilam mniejsze i większe, im mniejsze, tym więcej masz do obdarowania;)

      Usuń
  6. Ja też jestem naleśnikowe, plackowa itd. he he. Z jagodami oj zrobię na pewno ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też placuszki stoją wysoko na liście do robienia ,pyszne ,jagodowe,eh.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione! I w dodatku z jagodami.... mmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozpusta w biały dzień! :p Ależ te placki apetycznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj kusisz kusisz ! Bosko wyglądają <3 żarłabym <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz;)